Avatar billede WannabeNerd Nybegynder
16. februar 2011 - 15:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Haster! Tip til Flash slideshow

Jeg har brugt det meste af dagen på at lede efter et slideshow, som jeg skal bruge på en hjemmeside.

Jeg faldt over http://www.flashcomponents.net/component/banner_rotator_xml.html

Desværre kan jeg ikke bruge komponenten, der ellers opfylder mine behov mht. XML-fil med ref. til billederne, der skal bruges og teksterne, der kan komme på de enkelte billeder.

HER ER MIT PROBLEM:
Jeg kan ikke få placeret swf-filen i HTML-dokumentet sådan at:
- Den skal fylde 100% af sidens bredde.
- Den skal skalere sig selv proportionalt i højden (alt efter bredden)

Hvis du har en løsning eller alternativt en brugbar idé til et andet slideshow, så er der gode points at hente!!

:-)
Avatar billede magic-mouse Novice
16. februar 2011 - 16:02 #1
http://jqueryui.com/demos/position/#cycler

Så slipper du for irriterende SWF filer og alt andet bøvl. Dog kræver det lidt mere arbejde, men personligt synes jeg at det giver et smukkere resultat.
Avatar billede WannabeNerd Nybegynder
16. februar 2011 - 16:36 #2
Det går helt galt i min Explorer... Tak for tippet, men den kan jeg desværre ikke bruge... :-)
Avatar billede WannabeNerd Nybegynder
23. februar 2011 - 08:30 #3
JEg fandt desværre ikke en løsning, jeg kunne bruge.