Avatar billede icebaby Nybegynder
29. juli 2001 - 18:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer, Done, but with errors on page

IE kommer med en warning som subj. på min side, og brokker sig over line 13, som er min Body tag:
<BODY ONLOAD=\"getMessage()\" bgcolor=\"white\" TEXT=\"Black\" LINK=\"Blue\" VLINK=\"#66ccff\" ALINK=\"Red\">

Jeg tror nok det er en general fejl, da jeg også ser den på andre sider...men hvad skyldes det? Og hvordan fikser man det i kildekoden?

Mvh
Ice
Avatar billede prof2 Nybegynder
29. juli 2001 - 18:25 #1
Hvad indeholder funtionen getMessage() ?? Findes den ?
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 18:31 #2
<ole>
Det kan være en masse forskelligt.......behøver ikke nødvendigvis ligge i den linie.
Giv os en URL, så har vi mulighed for at svare  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede blood Nybegynder
29. juli 2001 - 18:34 #3
Det er typisk fordi der er fejl i funktionen \"getMessage\" eller fordi den måske ikke findes
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 18:59 #4
...eller noget andet  :o)
Det er også meget alm., der henvises til, hvor du begynder at tegne body\'en, hvis der er noget galt med - eller der manipuleres forkert med - document-objektet.
Avatar billede icebaby Nybegynder
29. juli 2001 - 19:04 #5
getMessage er en besked til brugeren vedr. opløsning.
URL: http://www.oln.dk eller http://www.mogens-larsen.dk

\\\\Ice
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 19:10 #6
slet onload=\"getMessage\" i din body  :o)
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 19:13 #7
Jeg får dog ingen fejl på http://www.oln.dk
Avatar billede fomse Nybegynder
29. juli 2001 - 23:04 #8
Kan det være fordi du har skrevet ONLOAD med store bogstaver?

fomse:-)
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 23:07 #9
Han har ikke en funktion, der hedder getMessage().....derfor  :)
Avatar billede olebole Juniormester
29. juli 2001 - 23:10 #10
....og så er der foøvrigt også en del overfødige form-tags, der skal udryddes    =)
Avatar billede icebaby Nybegynder
30. juli 2001 - 16:15 #11
Jeg har da vist mixet et par ting lidt uheldigt...