Avatar billede thornbech Nybegynder
15. februar 2011 - 21:30 Der er 1 kommentar

RCP serveren er ikke til rådighed - BlackArmor NAS 220

Jeg har problemer med at køre BlackArmor Backup på min SEAGATE NAS 220. Så snart jeg forsøger One Click Protection bedes om windows username og login - den vil ikke acceptere det username og login, jeg bruger til hverdag. Man kan dog komme videre, men den angiver da fejlmeldingen ERROR #1722 RCP serveren er ikke til rådighed. Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede thornbech Nybegynder
15. februar 2011 - 21:36 #1
skal måske siges, at jeg lige nu hvor jeg gerne vil køre den første backup ikke har den til at køre over netværk, men har logget NAS direkte til laptop - aner ikke om det gør nogen forskel?