Avatar billede mfrost Nybegynder
06. januar 2000 - 00:53 Der er 6 kommentarer

langsom GIF

Hvorfor kører min 'animated GIF' så langsomt?!
Giffen er 237x237 pixels, i 2 farver, fylder 6,47 kb, og er på 15 frames med 0 ms forsinkelse på alle frames.
I browseren tager en cykle ca. 1,5 sek, hvilket gør det nemt at se hvert trin i animationen.
Alle tips til en hurtigere løsning er velkomne!
Avatar billede htx98i17 Professor
06. januar 2000 - 10:07 #1
har dette noget med dreamweaver af gøre?
:o)
Avatar billede mfrost Nybegynder
06. januar 2000 - 18:14 #2
måske.. jeg begyndte at bruge dreamweaver første gange i går! jeg tænkte der måske var en indstilling for den slags et eller andet sted.
Jeg løste dog problemet ved at skære ned på antallet af frames, hvilket dog selvsagt ikke er optimalt!
Avatar billede dyhrberg Nybegynder
06. januar 2000 - 18:45 #3
Hey mfrost (Badminton?  :)

Du skriver "0 ms"
0 millisekunder ? prøv at sætte den til et tal MELLEM 0 og 1.

Hilsen Dyhrberg
Avatar billede dyhrberg Nybegynder
06. januar 2000 - 18:47 #4
Send filen til mig så skal jeg se havd der er galt. Send den på info@cmedia.dk

Dyhrberg igen
Avatar billede mfrost Nybegynder
07. januar 2000 - 08:08 #5
jeg sender lige filen over  ;-)
Avatar billede htx98i17 Professor
17. juni 2001 - 17:14 #6
skal vi have afsluttet det her spm ?