Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 17:08 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

decompile en komponet

Jeg har en java komponet.. Den er beregnet til at lave stats på en quake server. Nu vil jeg gerne havde den decompilet, således jeg kan se hvordan den er bygget op, og prøve på at for det ændret, da jeg gerne vil havde lave en kompo, til cs...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 17:10 #1
Og den ville du decompile med ASP ? *G*
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
29. juli 2001 - 17:12 #2
uhmm, ja det kunne godt være den skulle havde været over i java, katogorien... uhmm...
Avatar billede toasten Nybegynder
29. juli 2001 - 17:14 #3
leder du efter et decompilingsprogram?

jeg kan anbefale
DeCafé
og FrontEnd
begge programmer kan du finde gratis på mange downloadsider som www.cnet.com og www.tucows.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
29. juli 2001 - 17:14 #4
Mååååske ....
Avatar billede tmceu Praktikant
29. juli 2001 - 23:57 #5
Vi ser lige bort fra at spørgsmålet ligger i en forkert kategori. Da det nok er på kant med reglerne på Eksperten (dekompilering), antager jeg at det er en freeware component du skal dekompilere!

Jeg har tidligere brugt Mocha med stor succes, og mener at den laver noget at det pæneste kode. Du skal nok bare forvente at skulle lede lidt efter den på div. søgemaskiner, da forfatteren desværre er død og der ikke længere findes noget officielt distributions site.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
30. juli 2001 - 00:05 #6
Selvfølgeligt er det et freeware komponet.

Da det nok er på kant med reglerne på Eksperten (dekompilering)...
Uhmm kan ikke lige følge med dig der...

Dertil kommer katogorien... tja componeten er til ASP. Jeg programmere i asp... Så valgte ASP..... Den har jo noget at gøre med begge dele...

Men kugger der lige på jeres råd, i morgen... For nu vil jeg sku sove...
Avatar billede disky Nybegynder
30. juli 2001 - 08:32 #7
Den bedste decompiler på markedet er JAD som du kan finde på
http://www.geocities.com/SiliconValley/Bridge/8617/jad.html
Avatar billede disky Nybegynder
30. juli 2001 - 08:33 #8
Og det er selvfølgelig en Java dekompiler.
Avatar billede tmceu Praktikant
01. august 2001 - 18:39 #9
dalbjerg >> Dekompilering af en komponent eller alle andre former for programmel, er normalt brud på licensreglerne - også for de fleste freeware programmer. Og da Eksperten jvf. reglerne kun må bruges til lovlige formål, derfor min kommentar.
Avatar billede faceorbit Nybegynder
02. august 2001 - 18:16 #10
tmceu>> gælder det også kode hvor man selv har ophavsretten ;)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. august 2001 - 18:29 #11
det står sku ikke i de licens regler, for denne komponet...