Avatar billede morck Nybegynder
13. februar 2011 - 20:59 Der er 1 kommentar

Proobs ved oprettelse af link-knap i Flash CS5

Ved mit design af ny menu og linkknapper virker disse ikke og jeg mistænker mit flashprogram for om der er noget som er slået fra.
Slavisk opretter jeg dem således:

1)Lag til Action Script hvor der er "stop" på.
2)Knap lavet og konverteret til button-symbol.
3)Action Script for knappen er med kommandoen GetURL og linket til ønsket side.

Jeg har prøvet i Chrome, Explorer og Firefox, men intet sker,- ingen side loades frem. Som om at der ingen kommunikation er til browseren. Nogen der har været ude for dette og kan hjælpe?
Avatar billede morck Nybegynder
14. februar 2011 - 00:16 #1
....og kan nogen fortælle mig løsningen på hvordan man i getURL-scriptet kan linke korrekt til intern html-fil(det kan man da ikke også?) Den vil gerne læse den absolute sti, helt fra C:/dokumenter...osv., men selvom swf og html ligger på samme niveau så loades den ikke, men istedet søger browseren derfor online på http://www..... Det er vel swf-filen der er root her?