Avatar billede edb Nybegynder
29. juli 2001 - 16:57 Der er 2 kommentarer

udlæs 2 .txt filer på samme side

Hej

Jeg har 2 .asp filer på 2 forskellige URL adresser som jeg gerne vil kunne udlæse i en .asp fil for senere behandling. altså jeg skriver www.xxx.dk/test.asp  - den lister ud fra en db fra den ene url, når den er færdig lister den udfra den anden URL. (der må ikke bruges javascript) .
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. juli 2001 - 16:59 #1
Du kan gøre det umiddelbart i PHP - til ASP skal du have installeret en HTTP-komponent
af en slags
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
30. juli 2001 - 00:17 #2
Har du en socketkomponent som f.eks. w3sockets installeret?