Avatar billede tan_k Nybegynder
12. februar 2011 - 02:53 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Sletning af et gammel indlæg

Jeg har en tråd hvor jeg gerne vil slette 1 indlæg hvor jeg ved en fejl skrevet min email i offentligheden, som jeg gerne vil have hemmeliggjort så den ikke kan findes på denne side.

Er det muligt at jeg, eller en Admin can slette dette indlæg hvor jeg har skrevet min e-mail, som ikke forværrer tråden, idet at indlægget slettes.

Tråden der snakkes om er her: http://www.eksperten.dk/spm/479444#reply_4440111
Avatar billede noltus Novice
12. februar 2011 - 03:12 #1
Det kan du ikke,prøv at maile admin
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2011 - 08:42 #2
Jeg forstår ikke din fremgangsmåde her. Ført og fremmest tog det mig forholdsvis lang tid at finde den i tråden.
Og sidst men ikke mindst så henviser du til den tråd hvor den befinder sig i.
Det forstår jeg overhoved ikke.
Vil man ikke have sin mailadresse offentliggjort skal sådan nogle tiltag gøres som intern mail.
Avatar billede 2Ki2904 Nybegynder
12. februar 2011 - 08:50 #3
det kan åben bart ikke lade sig gør har selv kommet til at skrive en mail adresse i en tråd som jeg har forsøgt at få slettet men uden held ingen der svare når vi forsøger at kontakte dem
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2011 - 09:07 #4
Ja det er sikkert nemmere at oprette en ny mail adresse. Har selv anmeldt misbrug på et par tråde, men har aldrig nogen sinde fået noget respons på det. Mit bedste bud er at han sender en intern mail til coadmin.
http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk
12. februar 2011 - 09:42 #5
Og tråden er fra år 2004 !
Avatar billede tan_k Nybegynder
12. februar 2011 - 11:22 #6
Oprettede tråden tilbage i 2004 som mit første spørgsmål (så rookiemistake), det er pga jeg ikke vil have min mail adresse opsporet på google da den er at finde andre private steder. Det har intet med jeg vil have en ny e-mail. Vil bevare denne email og gerne have den slettet af private årsager, så jeg kan forblive så anonym så muligst. Men det er vel ligegyldigt om hvorfor, da jeg egentlig bare spørger til hvordan man kan få det slettet og giver 200 pts for det svar hvis løsning der virker.

Har anmeldt tråden 2-3 gange og bedt dem om at slette bare det specifikke indlæg, uden held.

Vil prøve at sende admin en mail nu for at se om det virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2011 - 15:02 #7
I øvrigt er spm vedrørende brug af Eksperten.dk "gratis".
Vi har jo ingen muligheder for at hjælpe dig her.
Og har du forsøgt tre gange, hvorfor tror du så en 4 gang skulle hjælpe?
Avatar billede tan_k Nybegynder
12. februar 2011 - 15:47 #8
Oprettede topic i tråden CoAdmin da jeg troede det var her man kunne skrive til en Admin om at få slettet beskeden. Det er første tråd om det, de 2-3 andre gange er kun "anmeldelser" af besked uden svar.

Hvordan skulle jeg vide at du ingen mulighed har for at hjælpe, det er jo grunden til at jeg laver et topic da jeg ikke aner hvordan man gør jo ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. februar 2011 - 15:52 #9
Det har du heller ikke. Og desværre er det jo sådan at coadmin meget sjældent er til sted i de tråde der hedder coadmin.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
13. februar 2011 - 15:31 #10
Jeg tager et kig
Avatar billede tan_k Nybegynder
14. februar 2011 - 17:07 #11
Takker, det link du gav mig hjalp mig. Skriv for pts
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2011 - 18:11 #12
Du lukker bare den selv med dit eget svar du har lagt.
Læs #7 igen.
Og godt at du forhåbentligt får det løst.
Avatar billede godtfolk Nybegynder
16. februar 2011 - 17:04 #13
Jeg brugte meget at indsætte filnavnet  i sidehovedet/sidefoden på på mine breve/filer.
Nu er jeg skiftet til word 2010 men og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre det her.
Jeg er nok ikke for knøv så jeg håber, at der er en behjertet sjæl, der kan hjælpe mig.
poseidon
16. februar 2011 - 17:38 #14
<godtfolk>: Du skal oprette din EGEN tråd (i passende kategori!) til dit spørgsmål...