Avatar billede odorpheus Nybegynder
11. februar 2011 - 12:58 Der er 3 kommentarer

net går ned

hej

jeg har et philips surround anlæg med trådløse baghøjtaler... problemet er, at når jeg sætter de bagerste højtaler til, går mit net ned.... nogen der har en forklaring på dette?  har en philips trådløsrouter
Avatar billede 220661 Ekspert
11. februar 2011 - 13:05 #1
interferens i signalerne da de måske ligger for tæt på hinanden.
Er dit trådløse net svagt i forvejen bliver du jo dårliger stillet.
Har du nogle justeringsmuligheder for freqvensen det kører i?
Avatar billede odorpheus Nybegynder
11. februar 2011 - 13:43 #2
bor i en 2.vær så de er tæt på hinanden..... kan jeg ændre freqvensen i routeren?
Avatar billede stephanwagner Nybegynder
11. februar 2011 - 15:59 #3
Du har ikke en anden router du kan prøve med.

Skal siges jeg tit har støt ind i problemmer af den ene eller anden slags med de Philips routere.