Avatar billede narf Nybegynder
11. februar 2011 - 02:51 Der er 7 kommentarer

Gratis opgradering af ens internetforbindelse

Hej alle

Jeg har haft Stofanet i et år (4/512) og før i tiden fordoblede Stofanet tit deres loyale kunders forbindelser (kan finde et topic omkring det, men det er efterhånden tre år gammelt). Så nu er mit spørgsmål, er det nogle der ved noget om det? Det var deres billigste tilbud for et år siden, men nu kan man ikke engang købe så langsom en forbindelse.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. februar 2011 - 08:52 #1
Altså det du søger er en MEGET langsom forbindelse? O.o
Avatar billede narf Nybegynder
11. februar 2011 - 12:00 #2
Nej, jeg spørger; hvornår får jeg opgraderet min linje gratis fra Stofas egen side?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. februar 2011 - 14:31 #3
På det område må du ringe til dem;) Jeg tror ikke Stofas personale sidder herinde og forhandler sådan noget;)
Avatar billede narf Nybegynder
11. februar 2011 - 16:54 #4
Nej, men jeg tænkte bare om hvad folks erfaringer var og om der evt. var en tommelfingerregel omkring hvornår de opgraderede...
Avatar billede Blueeyez Mester
11. februar 2011 - 17:55 #5
tror de opgraderer når der er rigtigt få på forbindelsen og de lige så godt kan opgradere folk :) men ved ik..
Avatar billede cyberspace Nybegynder
21. marts 2011 - 11:42 #6
en af mine veninder som jeg har hjulpet med edb havde på et tidspunkt for et par måneder siden nogle internet spørgsmål hun ringede så til stofa - da hun ikke er så edb kyndig spurte hun lige af nysgerrighed hvad hendes hendes hastighed var og den var magen til din men, den brugte de ikke rigtig mere og de fortalte hende at hun for ca 10 kr. mere om måneden (hvis jeg husker rigtig) så kunne hun få dobbelt hastighed.

og jo engang imellem forhøjer de ens hastighed gratis

da de forhøjede deres højeste hastighed fra 10 til 25 mbit fik jeg et brev at min hastighed var blevet forøget til 25 mbit til samme pris. Dog skedte det ikke da de kunne tilbyde 50 mbit.

men som allerede foreslået prøv at give dem et kald
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
15. april 2011 - 17:05 #7
Jeg har fået min opgraderet automatisk 3 gange.

Det er sket hver gang de er kommet med et nyt hastighedstilbuud på markedet.

Men det sker jo ikke lige så ofte længere.