Avatar billede Slettet bruger
08. februar 2011 - 23:27 Der er 4 kommentarer

Min mail på iPhonen tér sig

Hente mails på iPhone..

Hej alle.

Jeg har et problem som jeg finder svært at løse:

Jeg ønsker at hente mails et sted fra nemlig der hvor mit webhotel er. Det er der som sådan ingen problemer i, men mailen bliver hentet ned på min iPhone 6-7 gange.

Her er hvad jeg har gjort:

1. Jeg har lavet en videresending inde på min TDC webmail (bley@tdcadsl.dk) af alle mine mails sendt til den adresse, til min webmail hos one.com (info@bley-glas.dk)

2. Følgende besked kommer til mig når jeg har sendt en testmail til bley@tdcadsl.dk (TDC webmail):

This is the mail system at host mx-g.b-one.net.

I´m sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It´s attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                  The mail system

<bley@tdcadsl.dk> (expanded from <info@bley-glas.dk>): host
    fpo.mail.dk[80.160.76.237] said: 550 5.4.6 too many hops (), see
    http://postmaster.tdc.dk/ (...) (in reply to end of DATA
    command)

Jeg er helt pas på problemet :(

Kender du svaret, så er der lidt point at hente..
Avatar billede kimtheman Novice
09. februar 2011 - 00:05 #1
Enten skriver du mail forkert ellers står dine server indstillinger forkert vedr. smtp osv.
Avatar billede kimtheman Novice
09. februar 2011 - 00:05 #2
Hvilken smtp server bruger du?
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
09. februar 2011 - 00:11 #3
Var det ikke nemmere at få din iPhone til at hente mails fra både dit one.com mail og din tdcadsl.dk mail?
Så slipper du helt for videresendelse og de problemer der følger med der?
Avatar billede kimtheman Novice
09. februar 2011 - 00:30 #4
Ahh normalt skulle der vist ikke være de store problemer i videresendelse.