Avatar billede wellejus Nybegynder
08. februar 2011 - 19:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dansk Keyboard i "light" XP

På min datters stationære kører "Tiny XP - Beast edition" en light udgave af XP. Meget er skrabet væk for at gøre den så let som muligt. Desværre også driveren til det danske tastatur. Hvad gør vi for at få hendes danske Dell USB-keyboard til at køre?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. februar 2011 - 19:40 #1
Har du gule anmærkninger i enhedshåndteringen?
Er usb blevet deaktiveret? Tjek det i enhedshåndteringen
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2011 - 20:37 #2
Tiny XP - Beast edition ???

Hvad er det?
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. februar 2011 - 20:38 #3
Never mind...
Det er warez. Ingen hjælp herfra.
Avatar billede wellejus Nybegynder
08. februar 2011 - 21:20 #4
Øvrige USB-ting kører fint. Keyboardet kører også fint, blot er der ikke understøttelse af danske karakterer. Dvs. at keybordet opfører sig som var det amerikansk. Og, ja, John, det er ikke ligefrem originalt, men en skrabet udgave hvis fordel netop er, at det kan køre på små maskiner der ellers ville være henvist til at køre linux.
Avatar billede wellejus Nybegynder
08. februar 2011 - 21:22 #5
Øv, der kom jeg vist til at kalde det et svar på mit eget spørgsmål. Det er det naturligvis ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. marts 2011 - 09:13 #6
Læs #3 og derefter reglerne.