Avatar billede kll Nybegynder
07. februar 2011 - 13:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billeder/tekst i stedet for tekstbokse, afskydsningsfelter osv. - hvordan?

Hej

Er det muligt i en simpel formular, at udskifte indtastningsfelter og afkrydsningsfelter med billeder eller tekst.
Så i stedet for at man skriver eller afkrydser et valg, så trykker man på et af eks. 3 billeder?

Og kan man gøre så når man har valgt en af de 3 muligheder, så kommer der eks. 3 andre muligheder frem, så afhænger af den første? dvs. forskellige valg muligheder afhængig af første valg?

Nogen der evt. kan strikke et lille eksempel sammen?

Andre muligheder for at lave en pæn løsning, i stedet for de grimme knapper og tekstfelter?
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. februar 2011 - 14:39 #1
Ved godt det ikke helt er hvad du efterspørger.
Men man kan godt.
Se bare her: http://jqueryui.com/demos/button/#radio
Avatar billede kll Nybegynder
07. februar 2011 - 20:21 #2
Ikke nogen der har en løsning?
Avatar billede tjens Nybegynder
08. februar 2011 - 18:30 #3
Dine ønsker kan ikke laves med et lille eksempel ;-)

Men jeg har lavet en demo, i håbet om, at jeg har forstået, hvad du mangler:
http://tjens.dk/eksperten/930987/index.html

Var det sådan du mente?
Avatar billede kll Nybegynder
08. februar 2011 - 20:50 #4
tjans - det er rigtigt flot.

Kan du lave det så at når man trykker på billede 2(hjerte) og derefter billede 2.3 (hjerte med chokolade), så når man trykker på send knappen så skriver den neden under hvad 2*3 er (6).?

På forhånd mange tak!
Avatar billede tjens Nybegynder
08. februar 2011 - 21:42 #5
#4 Jeg kan ikke gætte hvad udregningen af tallet skal bruges til ;-)
men det er includeret i demoen nu.
Avatar billede kll Nybegynder
09. februar 2011 - 15:35 #6
Det er til et lille projekt jeg er igang med ;-P

Men mange tak for din løsning, og at du har gjort så meget ud af det. Godt gået.