Avatar billede andersbramsen Nybegynder
05. februar 2011 - 10:01 Der er 1 løsning

Mangler Conf til Cisco 887 som kører Annex M

JEg har problemmer med at få min nye cisco Router til at virke hos Telenor, Har prøvet med samme conf fil som min gamle Router (Cisco 878...som rent faktisk er en som Telenor understøtter....
Nogle som har nogle gode ideér?

Det underlige er at den fint dialer up til trelenor, og kan også pinge fra selve routeren...men den skal jo gerne få resten af netværket på....
opsætningen er Global ip, hvilket vil sige at Routeren får f.eks 85.81.152.13, og at min Firewall så skal tildeles 85.81.152.114....
Jeg kan Pinge fra indersiden ud på internettet i ca 5-9 sekunder og så dør forbindelsen.....
Nogle Hardcore Experter som kan hjælpe?

Ellers har jeg en Sprit ny Cisco 887 til salg
Avatar billede andersbramsen Nybegynder
17. marts 2011 - 21:13 #1
Jamen, det var ikke super meget respons jeg fik der...
Lukker og slukker