Avatar billede a-carlo Nybegynder
04. februar 2011 - 21:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hjælp min grafik er væk

hej jeg har lige købt ny pc en acer aspire 3300 men jeg kan ikke få min grafik til at virke jeg har opdateret gafrikken og driveren og den siger den virker ok men det ligner virkelig lort inde i mit spil og den siger lowest grafik når man siger recommended

min processer er 2.90ghz amd atlon(tm) II x4 635 processer

den har 8 gb ram
styresystem 64-bit operativsystem
min grafik kort er nvidia geforce GT 330

er der nogle der kan hjælpe mig hvad jeg skal gøre?:(

og ps. er det overhoved en god com og skulle kunne spille spil på det fik jeg nemlig afvide det var i butikken?
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2011 - 22:11 #1
http://www.eksperten.dk/spm/930785

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
2. Regler for brug af Eksperten.dk
1. Det er ikke tilladt at:
11. oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

Så gør dette: http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Avatar billede VJM6000 Nybegynder
04. februar 2011 - 23:24 #2
Uden grafik viker computeren ikke
Avatar billede a-carlo Nybegynder
05. februar 2011 - 12:41 #3
ja jeg tror os den virker men er et nvidia geforce GT 330 et godt grafikkort eller dårligt fik afvide i butikken det var godt nemlig?
Avatar billede a-carlo Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:26 #4
j