Avatar billede LionLover Praktikant
04. februar 2011 - 21:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Okay, wired!

Okay, det er vild syret. Det er som om min PC trækker vejret, den nærmest pruster og trækker vejret i en bestemt takt, og den har på en måde hjerterytme. Hvorfor virker det som om den gør det? :/
Avatar billede kimtheman Novice
04. februar 2011 - 21:46 #1
Fordi du har taget for mange stoffer i dag, haha
Avatar billede VJM6000 Nybegynder
04. februar 2011 - 23:10 #2
Måske arbejder den for hårdt, så den bliver nød til at køle af.
(den er ikke levende)

Ps. den må ikke stå på en dyne eller lign. når den er tændt!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
04. februar 2011 - 23:58 #3
Et gæt kunne være, at diodebroen i strømforsyningen var ved at stå af... - men sædvanligvis kan du så slet ikke boote, så den er nok skæv alligevel.

Til start - åben den og se efter massiv støv.