Avatar billede Victoria91 Nybegynder
04. februar 2011 - 16:40 Der er 4 kommentarer

Adobe Flash Player

Hej jeg har en computer.
Det er windows 7 med en 64 bit og jeg kan bare ikke installere flash player, jeg har prøvet at lave min internet om til 32 bit, men jeg kan slet ikke finde ud af det og jeg er træt at af jeg ingenting kan f. eks youtube ovs. Fordi jeg ikke kan installere flash player er der nogen som kan hjælpe mig med det.

Håber der er nogen som vil.

På forhånd tak.
04. februar 2011 - 18:13 #1
Brug altid IE 32bit - som normalt er default i WIN7 64 bit! Så vil det gå godt...

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede Victoria91 Nybegynder
05. februar 2011 - 18:24 #2
Jamen det er en 64 bit IE jeg bruger hvor henter jeg en 32 ?
05. februar 2011 - 18:46 #3
... findes i du [start] [Alle Programmer] menu - lige ved siden af [IE 64] bit...

Når du har fundet den så TRÆK DEN ud på [Skrivebordet] med HøjreMusseTast...

Derefter check med -> http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/
Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. juli 2011 - 23:05 #4
Har det samme problem, men kan ikke finde 32 bit IE under start som du skriver. Kan man hente den et sted? :-)