Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 12:11 Der er 1 løsning

Banner

Hej

er der nogle der vil lave et banner til min website der skal stå www.OnlyTeens.subs.dk som det første og nedenunder skal der stå - stedet hvor man hænger ud- altså sådan her

              www.OnlyTeens.subs.dk
            -stedet hvor man hænger ud-

og så skal der være nogle flotte mænd og kvinder i baggrunden (altså de skal være unge, 15-17år) og banneret skal være normalt ligesom eksperten.dks bannere!
305 point vil gives til den der kommer med det bedste!

Farverne skal passe til baggrunden på thevoice.dk den med alle de kendte stjerner, helst en blå baggrund og en sej tekst hvor der står det overstående håber nogle vil hjælpe.
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 13:06 #1
g