Avatar billede prip Nybegynder
29. juli 2001 - 12:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike server!?!

hej!

er der nogle der kam forklare hvordan man sætter en cs-server op??
Avatar billede jakob-w Nybegynder
29. juli 2001 - 12:22 #1
Hvis du skal have en server der skal være tændt hele døgnet kræver det at du har en meget god computer. Du skal også være opkoblet til nette med en meget hurtig opload før der er nogen som gider spille på serveren.
Avatar billede peet_dk Novice
29. juli 2001 - 12:26 #2
http://server.counter-strike.net/howto.html tjek den side ud, der er en masse guider
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 15:26 #3
er det til en LAN server ? eller til en Internet server ?
Avatar billede pennywise Nybegynder
29. juli 2001 - 23:07 #4
lytter med!
Avatar billede prip Nybegynder
30. juli 2001 - 01:06 #5
jakob-w: hvor dum tror du jeg er??
Avatar billede eflow Nybegynder
30. juli 2001 - 01:17 #6
prip>> man ved aldrig de fleste der spørger om hvordan man sætter en server op ved sq dårligt hvodan man starte CS....sååå
Avatar billede prip Nybegynder
30. juli 2001 - 12:47 #7
eflow: okay :)
men jeg har fundet ud af det nu =D