Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 12:04 Der er 26 kommentarer

Lave et logo..........

Hej jeg og en anden er i gang med at lave en ny side, hvor folk kan få brændt cd\'er (lovligt) men vi står og mangler et logo til vores side :( og vi er ikke lige så god til det med grafik. Så vi blev enige om at spørge her på eksperten om der er nogen der vil lave et logo til os. det skal være et logo vi kan burge på siden og et logo der også kan bruges på vores Cd covere.... Naturligvis ved vi godt det vil tage lang tid at lave sådan et og 300 point er nok ikke nokm så derfor kan vi tilbyde at det kommer til at stå på vores side hvem der har lavet vores logo (sådan at der er mange der ser det) Dog vil vi ikke have at du laver reklame på vores logo.... på vores logo vil vi gerne ha at man kan se noget med nogen cd\'er og vores navn skal også være med på en eller anden måde (Cd-City) du kan se vores design her: www.Cd-City.Dk siden er dog langt fra færdig endnu.
men hvis der ikke er noget i kan forstå eller noget kan i bare skrive til Henrik@Cd-City.Dk
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 13:32 #1
hmm...jeg er med....men jeg er først med senere idag...jeg skal være færdig med noget php...også skal jeg havde instaleret photoshop efter et lille crash i windows der betød jeg måtte format C:
jeg er færdig senere i eftermidag eller iaften...
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:05 #2
Jeg laver gerne et, men kan jeg få nogle mål i pixels?

altså:

width
height
farver
o.s.v
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:10 #3
Det kan jeg ikke rigtigt svare på men den må MAX være 900 i Width farverne skal bare passe ind til mit design.
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:16 #4
o.k er igang!
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:18 #5
det skal bare passe ind det er det vigtigste

men det behøver ikke at være ret stort
det er jo ikke et banner men et logo
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:20 #6
Jeg har lavet det i 900*80 pixels
er igang med at uploade det!
Avatar billede yaief Nybegynder
29. juli 2001 - 14:26 #7
900? Det var da godt nok en skæv bredde =)
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 14:28 #8
ja jeg pleger at bruge 800 men den her gang blev det 900
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:30 #9
Han skrev:
Det kan jeg ikke rigtigt svare på men den må MAX være 900!

Så jeg laver det som han vil have :)
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:34 #10
Er det her godt nok?

http://users.theroom.dk/dz/cd-city.jpg

-DarkZone
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:36 #11
Det der skulle være et svar :)
Avatar billede darkzone Nybegynder
29. juli 2001 - 14:43 #12
Black dog, er du der?
Er det godt nok?
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 15:27 #13
jeg kommer med et forslag om 0.30-1 time
Avatar billede nemograf Nybegynder
29. juli 2001 - 16:18 #14
prøver lige at komme på noget.
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:24 #15
hehe...nu blev den lidt mere...jeg kommer om lidt tid...med et forslag..
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:44 #16
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:45 #17
kom med lidt feedback..så jeg ved hvad jeg kan lave om....eller hvis det skal se helt anderledes ud...
Avatar billede nemograf Nybegynder
29. juli 2001 - 16:47 #18
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 16:48 #19
det er ikke nogen af dem........
Det var ikke et banner jeg sagde men et logo se fx på ekspertens den er ikke så giga det skal bare være et lille logo så man ved det er Cd-City
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:49 #20
hmm..skal jeg lave mit mindre eller ?
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 16:50 #21
det skal slet ikke være det design
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 16:54 #22
hmm...hvad så ? giv mig nogle idér.....du må have nogle idér når du kan sige det ikke skal se sådan ud....gi them 2 me....
Avatar billede black_dog Nybegynder
29. juli 2001 - 17:02 #23
hmmmm må jeg lige tænke lidt?
Avatar billede eflow Nybegynder
29. juli 2001 - 17:03 #24
ja da...jeg har lukket Photoshop ned for lang tid siden...bare tænk...
Avatar billede nemograf Nybegynder
29. juli 2001 - 21:48 #25
Avatar billede Kengun Praktikant
08. august 2001 - 20:58 #26
Hvorfor får jeg ikke frem websiden: http://www.cd-city.dk/ ???? - Jeg bor i Norge.