Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. februar 2011 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Krise! Password udløber??

Hejsa,

Vi har en SBS 2003 server kørende og når vi starter clienterne op og får logget ind er alting fint. Når vi så enten åbner IE eller outlook får vi denne besked "Current  password expires in "antal" days. change you password now"...???

Lige nu er der 4 dage tilbage og jeg aner ikke hvor jeg skal rette dette? Det kan ikke være AD for alle accounts er sat til "never expirer"

Når jeg fså forsøger at intaste oplysninger i dialog boksen der spørger efter gammelt password og det øsnkede ny melder den bare fejl?!

Det er mystisk..

Håber i kan hjælpe derude..

Mvh
Jakob
Avatar billede Blandy Praktikant
03. februar 2011 - 10:00 #1
Hvis de er sat op til ikke at udløbe, så burde den melding ikke komme. Overvejet om det er et fremmed element der driller?

Hvad med gpo? Er der lavet regler for password i en ou?
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. februar 2011 - 11:40 #2
-Der er oprettet et GPO password policy, men denne er kun instillet til at huske 24 forskellige passwords?

Ser gerne flere forslag:-)
Avatar billede PRofessorM Praktikant
22. juni 2011 - 14:24 #3
www.hackforums.net

Der finder du alle de nødvendige svar.
Avatar billede jakobljensen Nybegynder
03. august 2011 - 12:23 #4
..