Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indesign & Illustrator: Billede pixelleret

Hej.
Jeg har lavet et logo i Illustrator cs4 med en dpi på 150, da det er til print. Jeg har gemt logoet som png-fil og 'placed' det i Indesign.
Når jeg eksporterer til en pdf-fil og udskriver bliver logoet pixelleret.

Jeg har prøvet at åbne billedet i ColorSync-hjælpefunktion og ændret dpi til 600 og skrevet det ud. Med denne høje dpi bliver det ikke pixelleret, men hvis jeg placer det i indesign (med den høje dpi) bliver det alligevel pixelleret ved print......

Nogen gode råd?
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. februar 2011 - 10:44 #1
Læg logoet ind i InDesign i dokumentet i Illustrator formatet, så burde det ikke blive pixeleret - vel at mærke hvis logoet er ren vektor grafik.
Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 10:46 #2
Tak :) Det vil jeg prøve med det samme, og så vender jeg tilbage :)
Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 11:14 #3
Det var jo lige det, der skulle til :D 1000 tak
Hvis du lige sender et svar, så får du nogle point :D
Avatar billede Spotgun Seniormester
02. februar 2011 - 11:26 #4
Værsgo.