Avatar billede well_r Nybegynder
29. juli 2001 - 01:48 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Gamevoice?

Hey allesammen -> eller de få der endnu er online...
er der nogen af jer der ved hvorfor jeg ikke få flere end ÉN til at joine min session ....... dvs .. at vi er 2........ og heller ingen af mine venner kan.. være mere end 2 i hver session...... nogen der kender svaret? -> i de tidligere versioner kunne vi sagtens være flere.. det er dog her i de nyere :(
Avatar billede dasrobot Nybegynder
29. juli 2001 - 01:50 #1
Hmm.. Kunnee det ha\' noget at gøre med en funktion der hedder maks. brugere?
Og så er der stadig visse problemer med at få TDC kunder til at forbinde direkte til hinanden. I hvert fald fra min side.. =(
Avatar billede pou_vad Nybegynder
29. juli 2001 - 01:50 #2
Jeg bruger altid roger Wilco istedet - det virker fint med flere brugere......
Avatar billede well_r Nybegynder
29. juli 2001 - 01:54 #3
Dasrobot.. hvor ligger det der med \"max brugere\"?
Avatar billede well_r Nybegynder
29. juli 2001 - 01:55 #4
Pou_Vad -> det er mere fordi at den er sammenbygget med MSN -> hvilket giver en brugerliste :)
Avatar billede dasrobot Nybegynder
29. juli 2001 - 02:02 #5
well, aner det ikke, har ikke selv Gamevoice, men jeg skød på at det enten var et problem med maks antal brugere eller det med TDC internet.
Avatar billede smarken Nybegynder
29. juli 2001 - 03:01 #6
På Gamevoice\'en er der jo kun 4 kanaler...måske er det det..
Hvis du så skal snakke med flere skal du trykke på \"team\" eller \"alle\" vil jeg tro.
Jeg har indtil videre kun snakket med én af gangen, men det er så mit gæt...

-altså 4 enkelt kanaler hvor du så har mulighed for at vælge \"allekald\" enten til dit team eller alle... (\"All virker måske kun på LAN, det er jeg ikke helt sikker på\"

smarken
Avatar billede well_r Nybegynder
01. august 2001 - 12:46 #7
tak for jeres bud..men.. fik ikke det helt store ud af det..så derfor får du nogle point..men ikke alle