Avatar billede loc77 Nybegynder
31. januar 2011 - 21:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Design Programmer

Hej. :)

Nogen der har en god tutorial i design fra Photoshop til Dreamweaver.
Eller også andre programmer som jeg først kan lave et design med og så bagefter kan jeg så bruge php på min side.
Avatar billede KrisHolten Nybegynder
01. februar 2011 - 09:25 #1
Forstår ikke helt hvad du mener.

Jeg har "Lynda.com Creating a first website with Dreamweaver", "Lynda.com Photoshop CS5 for the Web" hvis det er noget?
Avatar billede loc77 Nybegynder
01. februar 2011 - 11:55 #2
Ja det var det, jeg skulle bruge.

Tak for hjælpen (:
Lig svar og du for point
Avatar billede loc77 Nybegynder
01. februar 2011 - 12:11 #3
Naah vent lidt..
Koster det penge for at lære den lille smule?

Altså det jeg skal have lært er bare at lave en hjemmeside i Photoshop og derfra skal jeg så have den hen i Dreamweaver hvor jeg så kan arbejde videre med php.

Eller hvis der er noget andet som er nemmere at gøre.(:
Avatar billede loc77 Nybegynder
01. februar 2011 - 12:13 #4
Det jeg leder efter er simpelt et hjemmeside design som jeg selv designer så det er unikt og bagefter kan kode php ind på hjemmeside.
Avatar billede KrisHolten Nybegynder
01. februar 2011 - 13:01 #5
Send din email i en privat besked, så sender jeg begge til dig - du kan altid lige se om det er noget for dig :)
Avatar billede loc77 Nybegynder
01. februar 2011 - 13:52 #6
Har sendt den til dig :D
Avatar billede KrisHolten Nybegynder
01. februar 2011 - 14:03 #7
- Og jeg har svaret :)

Se om du kan bruge det til noget :)
Avatar billede loc77 Nybegynder
01. februar 2011 - 16:20 #8
super :D