Avatar billede SaraHL Nybegynder
31. januar 2011 - 14:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

pdf størrelse på website

Jeg har igen et spørgsmål til jer herinde.

Hvad er max størrelsen på en pdf man linker til på ens hjemmeside.

Jeg står med et produktkatalog, og jeg kan ikke rigtig mindske størrelsen, mere ind ned til 23 MB.
Hvis jeg gør den mindre, står billederne ikke så stærkt som ønsket.

Mit spørgsmål er egentlig bare, Hvad er jeres vudering for hvor stor en pdf må være. Jeg tænker meget på kundens vente tid. Jeg ved det afhænger meget af hvilken udbyder/opkobling man har.
Men en gennemsnitlig vudering. :)

På forhånd tak.
Avatar billede jokkejensen Novice
31. januar 2011 - 14:37 #1
Den skal selvfølgeligt ikke fylde 23 mb, brug en af de gratis services til at vise pdf filer - hvor den klipper siderne ud i highres jpeg og man kan bladre igennem dem.

Hav dog download som en mulighed, til dem der ikke har en flash klient.

/J
Avatar billede SaraHL Nybegynder
31. januar 2011 - 15:17 #2
Har du et forslag til hvilken gratis services der er bedst. Og hvor jeg kan finde dem.?

Har du en guidline for hvor meget en pdf må fylde på en hjemmeside?