Avatar billede onlyteens Nybegynder
28. juli 2001 - 23:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Banner

Hej

er der nogle der vil lave et banner til min website der skal stå www.OnlyTeens.subs.dk som det første og nedenunder skal der stå - stedet hvor man hænger ud- altså sådan her

              www.OnlyTeens.subs.dk
            -stedet hvor man hænger ud-

og så skal der være nogle flotte mænd og kvinder i baggrunden (altså de skal være unge, 15-17år) og banneret skal være normalt ligesom eksperten.dks bannere!
300 point vil gives til den der kommer med det bedste!
Avatar billede drean Nybegynder
29. juli 2001 - 00:33 #1
Tjaaa....flot side....
Hvad med at tage \"domænet\" før du spørger om noget ? *lol*
Avatar billede otis Nybegynder
29. juli 2001 - 00:36 #2
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 01:04 #3
Hej otis, NEJ hvor fedt, hvad vil jeg give for hvad...? hmmm...
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 01:05 #4
Jeg vil gerne give dig mine 300 point hvis jeg må overtage domænet igen du bruger det jo ikke til noget please...!
Avatar billede tpiil Nybegynder
29. juli 2001 - 01:08 #5
hehehehehehehehehehehe jeg hader point, man kan ikke bruge dem til så meget, og så har jeg for mange af dem :)
koden til din side kan du få på mail hvis du giver mig din mail for den skal vel ikke herud, jeg er jo ikke lige så dum som dig :)
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 01:10 #6
ok mail eksperten2001@ofir.dk vil du have point eller vil du ikke=?
Avatar billede tpiil Nybegynder
29. juli 2001 - 01:11 #7
sendt, og jeg gider ikke have point, detsuden er du jo bare en snyder :)
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 01:20 #8
<html xmlns:o=\"urn:schemas-microsoft-com:office:office\" xmlns:w=\"urn:schemas-microsoft-com:office:word\" xmlns=\"http://www.w3.org/TR/REC-html40\">

<head>
<META HTTP-EQUIV=\"Content-Type\" CONTENT=\"text/html; charset=iso-8859-1\">

<meta name=ProgId content=Word.Document>
<meta name=Generator content=\"Microsoft Word 10\">
<meta name=Originator content=\"Microsoft Word 10\">
<link rel=File-List href=\"cid:filelist.xml@01C117CB.2A9C4990\">
<!--[if gte mso 9]><xml>
<o:OfficeDocumentSettings>
<o:DoNotRelyOnCSS/>
</o:OfficeDocumentSettings>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<w:WordDocument>
<w:SpellingState>Clean</w:SpellingState>
<w:GrammarState>Clean</w:GrammarState>
<w:DocumentKind>DocumentEmail</w:DocumentKind>
<w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
<w:EnvelopeVis/>
<w:Compatibility>
<w:BreakWrappedTables/>
<w:SnapToGridInCell/>
<w:WrapTextWithPunct/>
<w:UseAsianBreakRules/>
</w:Compatibility>
<w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel>
</w:WordDocument>
</xml><![endif]-->
<style>
<!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Verdana;
panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;
mso-font-charset:0;
mso-generic-font-family:swiss;
mso-font-pitch:variable;
mso-font-signature:536871559 0 0 0 415 0;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{mso-style-parent:\"\";
margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:\"Times New Roman\";
mso-fareast-font-family:\"Times New Roman\";}
a:link, span.MsoHyperlink
{color:blue;
text-decoration:underline;
text-underline:single;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{color:purple;
text-decoration:underline;
text-underline:single;}
p.MsoAutoSig, li.MsoAutoSig, div.MsoAutoSig
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:\"Times New Roman\";
mso-fareast-font-family:\"Times New Roman\";}
span.EmailStyle17
{mso-style-type:personal-compose;
mso-style-noshow:yes;
mso-ansi-font-size:10.0pt;
mso-bidi-font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;
mso-ascii-font-family:Verdana;
mso-hansi-font-family:Verdana;
mso-bidi-font-family:Arial;
color:windowtext;}
span.SpellE
{mso-style-name:\"\";
mso-spl-e:yes;}
span.GramE
{mso-style-name:\"\";
mso-gram-e:yes;}
@page Section1
{size:595.3pt 841.9pt;
margin:3.0cm 2.0cm 3.0cm 2.0cm;
mso-header-margin:35.4pt;
mso-footer-margin:35.4pt;
mso-paper-source:0;}
div.Section1
{page:Section1;}
-->
</style>
<!--[if gte mso 10]>
<style>
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:\"Tabel - Normal\";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:\"\";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:\"Times New Roman\";}
</style>
<![endif]-->
</head>

<body lang=DA link=blue vlink=purple style=\'tab-interval:65.2pt\'>

<div class=Section1>

<p class=MsoNormal><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-bidi-font-family:Arial\'>Koden er <span class=SpellE><span
class=GramE>blabla</span></span><span class=GramE> :</span>)<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoNormal><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-bidi-font-family:Arial\'>Det er den også til <span
class=SpellE>subnet</span> siden som jeg oprettede :)<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoNormal><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-bidi-font-family:Arial\'><o:p>&nbsp;</o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'>Med Venlig Hilsen<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'>Thomas Piil<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'><a href=\"http://www.tpiil.dk/\">TPiil.dk</a><o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'>--------------------------<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'><a href=\"www.tpiil.dk\">www.tpiil.dk</a><o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'><a href=\"tpiil@tpiil.dk\">tpiil@tpiil.dk</a><o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoAutoSig><font size=2 face=Verdana><span style=\'font-size:10.0pt;
font-family:Verdana;mso-no-proof:yes\'>Icq: 73543734<o:p></o:p></span></font></p>

<p class=MsoNormal><font size=3 face=\"Times New Roman\"><span style=\'font-size:
12.0pt\'><o:p>&nbsp;</o:p></span></font></p>

</div>

</body>

</html>

det sendte du til mig!
Avatar billede tpiil Nybegynder
29. juli 2001 - 01:31 #9
damm mand find dig en anden mail, hvis din udbyder ikke kan klare html :)))))
koden er blabla jeg gider sku ikke sende flere mail\'s :)
men når du nu laver hjemmesider kan du vel finde ud af at sætte det ind i en html side, det skal man da kunne finde ud af :)
Avatar billede onlyteens Nybegynder
29. juli 2001 - 02:33 #10
øv