Avatar billede jacob27 Nybegynder
05. januar 2000 - 18:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

opgradering af processor del 3

jeg har modtaget dette råd:købe et Super7 AT bundkort og købe en K6-2/K6-3, så slipper du for at skifte kabinet.

Det kan gøres helt uhyggelig billigt. Det kan nemt gøres for under 2000 kroner alt i alt, selvfølgelig afhængig af hvilken processor du propper i.
Nu mangler jeg bare at få bekræftet om jeg kan bruge mine 3*32mb sdram fra mit asustx97 bundkort i det nye(forslag)bundkort?Hvis jeg køber/får et stort tower hvad skal jeg så se efter?
Og hvor får jeg det beste tilbud henne?
p.s tak for hjælpen indtil videre!
Avatar billede i11uzion Nybegynder
05. januar 2000 - 20:06 #1
Hvis det ikke er PC100 SD-RAM, så kunne du godt få problemer med at køre K6-2/K6-3, da de bruger 100MHz-bushastighed... Såeh, hvis du ikke har PC100-Ram, så ville jeg synes at du skulle tage at købe den Celeron istedet for (det synes jeg nu også aligevel, da jeg synes at K6, og specielt K6-2´eren er noget lort)...

Men hvis det er PC100 RAM så skulle du ikke få nogle problemr med at bruge dem i et nyt bundkort...

Med hensyn til priser, kan det KLAR bedst betale sig at købe sine ting over nettet.... Prøv at kigge her:

http://www.edbpriser.dk

De har priser på stort set alt hardware...
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
05. januar 2000 - 22:03 #2
AMD er ikke så godt..
køb celeron..
de koster næsten det sammee

:-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
05. januar 2000 - 23:46 #3
funstuff.dk>>>

Øhhhhhh, hvad var forskellen på det man kunne læse ud fra mit svar, og så dit svar????
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
06. januar 2000 - 00:21 #4
øhhhh godt spørgsmål........
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
06. januar 2000 - 00:22 #5
at de koster det samme (næsten)
altså AMD og celeron....
:-)
Avatar billede i11uzion Nybegynder
06. januar 2000 - 13:34 #6
Heh ok... :)