Avatar billede techmaid Nybegynder
26. januar 2011 - 14:17 Der er 4 kommentarer

Programmør til OsCommerce sites

Hej Alle

Jeg søger en freelance programmør med kendskab til OsCommerce.
Der er tale m 6-8 webshops som har behov for tilretning og ændringer. De er alle temmeligt "customisede" :)

På sigt kan der blive tale om arbejde med helt nye løsninger
baseret på Typo3 eller Magento.

De bedste hilsner
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
26. januar 2011 - 18:22 #1
Du er velkommen til at skriv til info[a]xenos-it.dk
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
31. januar 2011 - 17:16 #2
Hi ,
  My name is Mustapha . I read and understood that you want an oscommerce programmer . I am really really interested in oscommerce projects .
  I have long experience in oscommerce ,magento ,odrupal, joomla, umbraco ,zencart ,wordpress ,PHP .
  I am self-employed in my IT company here in Denmark.
Looking forward to hearing from you .
  Regards ,
www.apexen.com
Mustapha
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
07. februar 2011 - 20:35 #3
Hej techmaid ,
  Jeg har skrevet til dig vedrørende din annoncere, på at du søger  en freelancer programmør to osCommerce, men jeg har ikke hørt fra dig. så kan du venligst lade mig vide, hvad der er din beslutning .
Mvh
Mustapha
Avatar billede mwm77 Nybegynder
24. april 2011 - 14:48 #4
Hej.

Nu nævner du godt nok Oscommerce, men hvis du ønsker en helt unik webshop, har jeg udviklet min helt egen shop i php og mysql, som sagtens kan genbruges til flere shops, og stadig med unikt design på hvert enkelt. Du er velkommen til at kontakte mig på www.mwmstudio.dk så kan jeg også vise dig en fungerne webshop som allerede kører mit system.

Mvh.. Mwm