Avatar billede sandahl Nybegynder
25. januar 2011 - 08:43 Der er 1 løsning

Remote Desktop Easy Print - Langsomt?

Hej!

I vores firma skal vi snart til at bruge Windows 2008 R2, på vores remote desktop. Så jeg har nogle nogle testpersoner rundt omkring i firmaet som tester hvad jeg kan gøre bedre. Og det de nævner er at når de printer så kan der gå i mellem 5 og 60 sekunder, fra at de har sat printet i gang, til at de kan bruge deres pc igen.

Jeg har læst en røverhistorie på expertsexchange om at man kunne installere .Net 3.5 på klient maskinen, og så vil det hjælpe på det. Men det har ikke givet noget i mit tilfælde.

Vi bruger som sagt Remote Desktop Easy print, som er udrullet vha. en GPO. De printere som de udskriver til er hovedsageligt HP netværks printere. Alt lige fra 2055 til store plottere, og de er alle sammen lige langsomme.
Klient maskinerne er en blanding af Windows XP og Windows 7(64bit).
Det er lige meget om de sidder på lokation A, eller lokation B, eller om de sidder lige op og ned af serveren.

Nogen der kan hjælpe, eller har set problemet før?
Avatar billede sandahl Nybegynder
15. februar 2011 - 15:52 #1
Lukket - Intet svar.