Avatar billede svend_larsen Nybegynder
24. januar 2011 - 23:16 Der er 2 kommentarer

Hjælp til salg af lysudstyr (scenelys)

Jeg er blevet sat på den svære opgave at sælge en masse scenelys udstyr. Og det er ikke noget jeg ved meget om. Jeg kan selvfølgelig oprette nogle annoncer på den blå avis og på gul og gratis, men det ligner ikke at der er meget lignende udstyr på de sider så jeg ville håbe at der måske findes nogle bedre handelssteder for den slags udstyr. Jeg er ligeledes i tvivl om priserne på det udstyr jeg skal sælge. Noget af det har jeg kunne finde nogle nypriser på, men kun på en eller to ting.

Kender i nogle handelssteder eller nogle forummer som jeg ville være behjælpelige?

Det udstyr jeg skal sælge er:
3 stk. "PULSAR RACKPAK 6x10 AMP 1-3 PHASE STATUS DIMMING"
1 stk. "ANY TRONICS SERIES 192, D610CB 6x2,5kW DIMMING PACK"
1 stk. "ANY TRONICS SERIES 192, D610 6x10AMP DIMMING PACK"
1 stk. "ADB DEMUX 24/48/60, 9.8304"
1 stk.  STOR GAMMEL DÆMPER MED 12 UDGANGE

10 stk. "ULTRALITE QUADRO 500, TYPE TE 00 IK, 500W"
3  stk. "COLORTRAN MODEL 213-165, 513-165 UK, ZOOM ELIPSE"
10 stk. "SUONO 10/28 "MADE BY LDR" ART. 10604020, MAX 650W"
13 stk. "SUONO 20/40 "MADE BY LDR", ART. 10604030, MAX 650W"
2  stk. "ARIA F1000 "MADE BY LDR", ART 10801000, MAX LAMP 1000W"

Jeg håber en af jer kan hjælpe min lidt.

Venlig hilsen Simon.
Avatar billede Beach Mester
30. januar 2011 - 00:13 #1
Er ret sikker på at du kan finde kunder til dit grej her-->
http://www.djz.dk/

Jeg kan ikke hjælpe dig med priser, men de kan sikkert giver dig et godt bud der.

Du kan evt. også henvende dig til en der forhandler lyd/lys og høre hvor meget de vil give for det. En biks med udlejning vil du nok have mere held med end butikker uden!

//B
Avatar billede skrintel Nybegynder
23. februar 2011 - 18:00 #2
hej simon,

jeg er evt. selv interesseret i at købe noget af dit lysudstyr. Måske vi kan finde ud af noget med en fremvisning. Ved ikke hvor du befinder dig, men jeg bor selv i københavn. Send mig en besked, så vi kan snakke videre.

VH
Søren