Avatar billede gribben Nybegynder
23. januar 2011 - 22:05 Der er 1 løsning

WIndows 7 + Offiice 2010

Jeg har lige købt en spritny Acer M3910 med Windows 7 + Office 2010, og den har kun givet bøvl (den var ellers dyr nok).

Jeg har selvfølgelig taget sikkerhedskopier til min eksterne harddisk.
Da jeg slettede den første ikke aktuelle kopi, kom det frem at papirkurven ikke var stor nok - men da havde jeg trykket på OK, og nu kan jeg ikke tømme den ;(

Derudover kan jeg heller ikke importere min adressekartotek fra XP (Semikolonsepareret) til Outlook 2010, hvorimod der
ingen problemer er i Windows Live.

Det har jeg godt nok ikke oplevet før, heller ikke at man til den pris IKKE får en installationsdisk med, ellers så ville jeg bare formantere harddisken.
Så gode råd modtages med tak og lidt point.
Avatar billede gribben Nybegynder
26. januar 2011 - 03:30 #1
Jeg har løst problemet og trækker derfor mit spørgsmål tilbage, der ikke har så heller ikke været nogen respons.