Avatar billede jever81 Nybegynder
22. januar 2011 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HDMI pc til tv - Virkede før, virker ikke nu...

Hejsa
Fik et 5m standard HDMI-kabel i julegave, forbandt bærbar og tv samme aften og det virkede, dog med lidt hakker i lyden.

Nu har jeg, i forsøget på at udbedre fejlen, gjort et eller andet, så der slet ingen respons er. Har gjort en masse ting, så en rollback er ikke mulig, da jeg ikke kan huske alle tingene... :-(

Min computer kan finde tv'et og forbinde (dublet, udvid, kun projektor), men uden billede og lyd på tv.

Hvad skal jeg gøre?

Bærbar:
HP DV7 - 4032eo
(Grafik: ATI 5650)

TV:
Panasonic TH42PX80

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
22. januar 2011 - 21:57 #1
jeg ville tage en backup af bruger, og derefter installere hele systemet forfra.
Og så fremover lave en total image-backup før der forsøges med tant&fjas - bare så der er en vej tilbage. Det kræver så en ekstern harddisk på ca samme størrelse, og evt en cd med boot-filer til genindlæsning.
Avatar billede jever81 Nybegynder
22. januar 2011 - 22:12 #2
Jeg er med på image og backup, men søger løsning til ovenstående uden at skulle starte forfra.
Avatar billede jih Nybegynder
22. januar 2011 - 22:21 #3
jeg har været ude for lignende problem, hvor jeg bare gik ind i skærmkortets indstillinger og stillede TV'et til derinde. Har du prøvet det? :-)
Avatar billede jever81 Nybegynder
26. april 2011 - 08:22 #4
Spørgsmål lukket.