Avatar billede kimdanmark Nybegynder
22. januar 2011 - 14:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få lyd på min computer

Har en Packard Bell iXtreme 9415 med et lyskort som hedder
Realtek High Definition Audio. Har lige købt nye højtaler fra Logitech LS11 men der kommer ingen lyd, hvad kan være galt ?
For øvrigt kan ikke finde en hjemmeside hvor man kan download
driver gratis. Der står når jeg scanner at jeg skal opdater driver til avance ac97 audio og realtek high definition audio.
22. januar 2011 - 14:31 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det en NY formatering/instalation ? Eller hyr ?
Avatar billede JMB2308 Nybegynder
23. januar 2011 - 16:33 #2
Har du testet om det er højtalerne der er noget galt med?

Hvilket program bruger du til at scanne med?
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
06. februar 2011 - 06:15 #3
Har ikke scannet med noget program har du du forslag. Højtalerne fejler ikke noget.
06. februar 2011 - 09:30 #4
#1 ???
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
06. februar 2011 - 20:03 #5
Mener jeg svarede på dit spørgsmål så hvorfor skriver du som du gør.
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
06. februar 2011 - 20:05 #6
Det som jeg skriver som indledning er godt nok at jeg har prøvet at scanne men det er bare et af de der gratis program som man skal registrer hvis man vil have fejlen rettet.
06. februar 2011 - 20:21 #7
Er det en NY formatering/instalation ? Eller hyr ?

Hvilket styresystem snakker du om : Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det først efter du ...lige købt nye højtaler fra Logitech LS11 ... ?
Eller har det været sådan i laaaaaang tid ?
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
06. februar 2011 - 21:30 #8
Det er windows 7 og har ikke formatteret harddisken før jeg satte i den højtaler til. Problemet var også med de tidligere højtaler troede derfor det var dem som der noget i vej med. Det mærkelige er når jeg kikker på lydstyrken icon ser det ud som lyden er der den kommer bare ikke ud.
06. februar 2011 - 21:55 #9
... bare en detalje: Er det rigtig Output stik du bruger ?

Brokker WIN7 sig i højtalersymbolet (nederst højre) over "ikke tilsluttet ..." ?

... kontrolpanel - Lyde - Administerer lydenheder - ... hvad siger/skriver den her ?

Måske en lille manglende ChipSæt driverpakke ?
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
21. februar 2011 - 08:55 #10
Har opgivet at få lyden frem så jeg prøver at formatter computeren. Takker for hjælpen indtil da.
Avatar billede kimdanmark Nybegynder
21. februar 2011 - 08:57 #11
og for øvrigt det der med pointgivning kan jeg ikke finde ud af kan se jeg kom til at give mig selv point sorry