Avatar billede bdrejer Nybegynder
22. januar 2011 - 01:44 Der er 3 kommentarer

Fejl ved opstart af Win. 7

2 min efter opstart af comp. kommer et vindue frem hvor der står
" MOM.implementation.version 2.0.3685.42372 kan ikke indlæses fejl ved tilgængelighed og kode ditten og datten"en lang smørre, det er hver gang jeg starter . det er en ny compaq den er på ingen måder over fyldt eller med virus , har prøvet alt for at fjerne det.
  kan nogen hjælpe mig ville det være dejlig tak bentd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2011 - 17:10 #1
Google søgning siger det er vedr. Catalyst Control Center.

Har du opdateret driver for nylig?
Avatar billede bdrejer Nybegynder
23. januar 2011 - 12:41 #2
om fejl ved opstart af Win 7 ---
har fået det til at køre fejlfrit,tak for oplysningerne om boot rep
er meget nyttige, måtte selv bruge systemgendannelse fra et punkt
10-1 ved opsætningen.det eneste jeg mangler nu er det ur man kan sætte oppe i hjørnet jeg kom til at slette det i forsøg på at anvende det,kan det gendannes? men mange tak bentd
Avatar billede Poko1 Ekspert
23. januar 2011 - 13:54 #3
Hvis det er Gadget uret du mangler så højreklik et frit sted på skrivebordet tryk på gadget træk uret til skrivebordet.