Avatar billede majken Nybegynder
05. januar 2000 - 17:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Perl Formmail

Jeg søger en formmail skrevet i Perl.
Det er altså selve scriptet (filen) jeg skal bruge. HTML'en er ikke lige det jeg søger.

Jeg er super gavmild med mine point, hvis nogen kan skrive mig en sådan og jeg kan få det til at virke.
Avatar billede fico Nybegynder
05. januar 2000 - 18:29 #1
Majken, Script har bakset et sammen....
http://www.script.dk/cgi-bin/download.cgi?Type=cgi&Script=formmail kan du downloade det.
DEt er faktisk skide godt.
Avatar billede majken Nybegynder
05. januar 2000 - 18:48 #2
jeg er lidt ked af at måtte skuffe dig, men jeg har selv rodet med ovenstående og problemet er at jeg ikke har mulighed for at sætte attributter på scriptet (på serveren). Defor er det rimelig vigtigt at det script jeg får er perl... "etallerandet.pl"
hvis du forstår hvad jeg mener
Avatar billede majken Nybegynder
05. januar 2000 - 18:52 #3
men det kan være du kan hjælpe mig alligevel...
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2000 - 20:44 #4
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2000 - 20:46 #5
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2000 - 20:47 #6
Hvis din server understøtter PHP, så kan jeg hurtig bakse sådan et script sammen...
Avatar billede floffy Nybegynder
06. januar 2000 - 00:05 #7
Det er sådan set lige meget om du får det i Perl eller andet sprog, du er nødt til at sætte execute-rettigheder på et sådan cgi-script. Så hvis du ikke kan dette har du et problem.

chmod 755 eller derefter hvis unix.
Avatar billede majken Nybegynder
06. januar 2000 - 13:25 #8
CHRISTAIN afvent e-mail fra mig...
Avatar billede kirkeby Nybegynder
11. januar 2000 - 06:33 #9
har du stadig brug for en ?
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2000 - 12:45 #10
Nej, nej, dette spørgsmål er lukket!