Avatar billede blizduck Nybegynder
21. januar 2011 - 13:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmering

Hey alle eksperter :)
Jeg er blevet interesseret i programmering efter en klassekammerat lige fremlagde noget om programmering og webdesign i sin OSO-opgave, og så kom jeg til at se på, jeg ku' godt tænke mig at kigge lidt på det.
Så mit spørgsmål er: Er der nogen der lige kan tage sig tid til at lære mig lidt om det? Bare sån lidt basics?? :)
Avatar billede NCG Novice
22. januar 2011 - 10:11 #1
Google er din ven - der er masser af tutorials på nettet ;)
Avatar billede lzs Nybegynder
25. januar 2011 - 14:39 #2
Du skal nok starte med at finde ud af, hvilket sprog du vil kode i.
Avatar billede blizduck Nybegynder
05. juni 2011 - 00:57 #3
zgjyjyyhgtc