Avatar billede antonanton Nybegynder
20. januar 2011 - 15:18 Der er 4 kommentarer

SMS til kundegruppe

Hvor retter man henvendelse til - hvis man vil sende ca. 500 sms´er om ugen ??
Helst automatisk på et givet tidspunkt - alternativt manuelt.
Der skal stå det samme i SMS´erne hver gang - og skal bare fungere som en reminder.
Der må da være nogen, som er billigere end hvis man bare googler SMStjeneste eller lignende.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
20. januar 2011 - 15:36 #1
ville varmt kunne anbefale at du snakkede med Comasys.dk om det..
De skulle nok kunne klare det..
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
20. januar 2011 - 15:36 #2
og lige et link .. :) .. http://comasys.dk
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2011 - 19:20 #3
Jeg bruger www.cpsms.dk til alle mine opgaver
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
21. januar 2011 - 08:38 #4
Det gjorde jeg også tidliger.. indtil jeg blev træt af at skulle forudbetale.. men .. det er jo helt sikkert en smags-sag