Komponenter købt, og selv samlet. men "butik" kan ikke finde fejlen og vil have penge
Hej AlleVed ikke om det er det rigtige sted at skrive om det her men nu prøver jeg.
Jeg har et stort problem efter jeg fandt ud af nedenstående.
http://www.eksperten.dk/spm/928601#reply_7716199
Problemet er at butikken jeg har købt det hos (shg.dk). Har haft det inde og ikke fundet fejl.
Jeg har så prøvet med et tilsvarende kort som jeg har lånt af en gavmild kollega hvor der ingen problemer er.
SHG vil så ikke ombytte det fordi de mener der er en ridse på kortet (selvom jeg mener ikke den var der da jeg afleverede det siger de at det var den)
Mit spørgsmål er så hvad man så evt. gør i denne situation.
-de kan ikke reparere det fordi de ikke kan genskabe fejlen da de ikke har samme udstyr som jeg.
-jeg skal betale for at få det defekte kort tilbage
De har tilbudt at tage hele min PC(hvor alt er købt hos dem) ind og teste det men det skal de have 500 kr. for.
Er det mig der er helt galt på den når jeg mener at det ikke er mit problem at de ikke kan finde fejlen?
(det er det jo så ihvertfald pt, nu hvor jeg ikke kan få mit defekte kort tilbage eller få det byttet med mindre jeg betaler)
Mit setup er følgende:
2145880 Zalman GS1000 Titanium
2146216 ASUS P6T Deluxe V2
2222243 OCZ 120GB SSD RevoDrive PCI-Express
2202344 Western Digital 2000GB Caviar Green 64MB
2236439 Scythe BIG Shuriken SCBSK-1000
2230155 Plextor PX-L890SA DVDRW Black
2237176 ASUS ENGTX570 2DI 1280MD5 (1.28 GB)
2215197 Corsair 6GB DDR3 2000MHZ (3X2)Dominator
2184835 Raidmax RX-1000
Håber i kan hjælpe.