Avatar billede Slettet bruger
18. januar 2011 - 16:00 Der er 8 kommentarer

Ved kopiering af billeder (*.jpg) mister jeg ind imellem den nederste halvdel af billederne

Ved kopiering af billeder (*.jpg) mellem to harddiske mister jeg ind imellem den nederste halvdel/trediedel af billederne.
Avatar billede Henry Novice
18. januar 2011 - 17:53 #1
Hvor kopiere du dem hen til usb?
Avatar billede milter Ekspert
18. januar 2011 - 17:56 #2
Hvordan kopierer du dem, f.eks. hvordan er dine harddiske forbundne, og hvilken kopimetode bruger du?

Har de billeder, du har problemer med, noget til fælles, og sker det hver gang med de samme billeder?
Avatar billede thorkilry Nybegynder
18. januar 2011 - 22:22 #3
Det tyder på bad cluster.

Hent HD Tune free  http://www.hdtune.com/download.html

Kør dyb errorscan og tjek SMART status.

Det behøver ikke absolut at være fatalt, da det hænder nu og da at HD`en mister clustre, men bliver HD`en ved. Så red det Data du kan, mens du kan.
Avatar billede mchlbk Praktikant
21. januar 2011 - 06:31 #4
Fantastisk, når folk ikke gider følge op!
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 13:15 #5
Til en anden ekstern harddisk
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 13:32 #6
Mine harddiske er forbundet mellem 2 usb porte på min bærbare PC.
jeg markerer filerne bruger control C og kopierer dem ind med control V
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 13:34 #7
Jeg kan godt forstå du synes det er dårligt jeg ikke har fulgt op,
Jeg har ikke været så meget hjemme.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2011 - 13:36 #8
Thorkily,
Tak for dit svar jeg går ind og læser.