Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
28. juli 2001 - 16:40 Der er 3 kommentarer

Demo af Microsoft Train Simulator

Hej hej
er der nogen der ved hvor man kan få en demo af microsoft train simulator OG JEG GIDER IKKE AT HENTE DEN PÅ NETTET  altså f.eks på en game zone cd
Avatar billede nomiz Nybegynder
28. juli 2001 - 16:54 #1
for 30 point ?
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
28. juli 2001 - 16:55 #2
ja why not
Avatar billede dasrobot Nybegynder
29. juli 2001 - 01:49 #3
Spillet er først lige udkommet, og jeg tvivler ærligt talt på at de laver en demo af det. Og hvis de gjorde, så ville der gå laaang tid inden de kom med den.