Avatar billede oppes Seniormester
16. januar 2011 - 22:10 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

pasword

har to komputer en med vista home,og mailprogrammet har selvfølig et pasword-den har jeg glemt.
Komputer nr.2 med win 7- der ville jeg gerne ha samme mailkonto som på vista maskinen (som for øvrig synger på sidste vers-tror jeg,LARMER MEGA MEGET)
Nu er problemet bare det at jeg husker ikke adgangskoden.
Har i øvrigt samme mail adresse på en urgammkel pc mede xp installeret.
Kunde man på nogen måde finde ud af pasword til mail programmet. Det er fordi jeg har haft den samme mail program 11 år og det er kort og godt og ville blive meget gladere hvis det var muligt at ínstallere samme på win 7 maskinen.
Avatar billede oppes Seniormester
16. januar 2011 - 22:19 #1
jeg mener adgangskoden til mailprogrammet
Avatar billede oppes Seniormester
16. januar 2011 - 22:29 #2
en gang til jeg har glemt adgangskoden til mailprogrammet. Og jeg tror at det svært at få nyt password fra internet udbyderen fordi jeg har skiftet til et andet selskap.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
16. januar 2011 - 22:54 #3
Jeg vil tro, at du kan finde et stykke værktøj her http://www.nirsoft.net/password_recovery_tools.html.
I øvrigt sålad være med at opfinde et nyt password hvergang, du registrerer dig et sted. Det er squ' ikke til at huske.

Hvis du ikke kan finde ud af det, så vend tilbage.
Avatar billede oppes Seniormester
17. januar 2011 - 00:29 #4
jeg kan ikke komme videre får svar -denne side er måske beskadiket
Avatar billede 50573433 Nybegynder
17. januar 2011 - 05:57 #5
Send mig din mailadressse, så vil jeg sende dig programmerne
Avatar billede 50573433 Nybegynder
17. januar 2011 - 06:14 #6
Du kan også bare bruge denne link http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.zip
Avatar billede oppes Seniormester
17. januar 2011 - 10:28 #7
seppo.t.j@gmail.com
Avatar billede oppes Seniormester
17. januar 2011 - 10:40 #8
jeg prøvede at hente programmerne men Bulquard slipper dem ikke in.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
17. januar 2011 - 22:53 #9
"jeg prøvede at hente programmerne men Bulquard slipper dem ikke in."
Jeg kan godt forstå dit antivirusprogram, men det er forkert udført.

Forklaring:
Selvfølgelig skal et antivirusprogram reagere på et program som mailpv.zip, meeeen antivirusprogrammet skal lægge programmet i karantæne og spørge dig, om du er klar over, at der kan være en vis fare ved at lukke program ind i maskinen, så du selv kan tage beslutningen.

I de fleste antivirusprogrammer kan man sættes på pause en en vis tid. Jeg er ikke klar over om Bulguard kan det. Prøv at højreklikke på iconet, som ligger i nærheden af uret, inden du downloader mailpv.zip.
Avatar billede oppes Seniormester
19. januar 2011 - 15:15 #10
Jeg har fundet adgangskoden og alt fungerer på win 7- har windows mail under windows live mail. så deler vi poiterne. Tak besværet.
Avatar billede oppes Seniormester
19. januar 2011 - 18:18 #11
du siger bingenting så deler vi