Avatar billede Danishmo Nybegynder
16. januar 2011 - 16:43 Der er 1 løsning

Installation af "published" program på anden computer

Hej

Jeg har udviklet et program, som jeg nu forsøger at installere på en anden computer, men jeg får følgende fejl:

"Programmet kan ikke hentes. Programmet mangler krævede filer. Kontakt programleverandøren for at få hjælp."

Jeg kan forstå at den forsøger at hente en fil på http://www.***.dk/FirstTestSession.application, men jeg har ingen idé om hvad dette er for en fil, der skulle være her eller hvorfor. Er der nogen der kender noget til dette?

Detaljerne i fejlen er følgende:

VERSIONSOPLYSNINGER OM PLATFORM
    Windows             : 5.1.2600.196608 (Win32NT)
    Common Language Runtime     : 4.0.30319.1
    System.Deployment.dll         : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    clr.dll             : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    dfdll.dll             : 4.0.30319.1 (RTMRel.030319-0100)
    dfshim.dll             : 4.0.31106.0 (Main.031106-0000)

KILDER
    Implementerings-URL            : file:///C:/***/FirstTestSession.application
    Implementeringsprovider-URL        : http://www.***.dk/FirstTestSession.application

FEJLOVERSIGT
    Nedenfor vises en oversigt over fejlene. Detaljerede oplysninger om fejlene vises senere i logfilen.
    * Aktiveringen af C:\***\FirstTestSession.application medførte en undtagelse. Følgende fejlmeddelelser blev fundet:
        + Hentningen af http://www.***.dk/FirstTestSession.application mislykkedes.
        + Fjernserveren returnerede en fejl: (404) Ikke fundet.

OVERSIGT OVER FEJL I KOMPONENTLAGERTRANSAKTIONER
    Der blev ikke fundet nogen transaktionsfejl.

ADVARSLER
    Der blev ikke givet nogen advarsler under handlingen.

STATUS FOR HANDLING
    * [16-01-2011 10:54:06] : Aktiveringen af C:\FirstTestSession.application er startet.

OPLYSNINGER OM FEJL
    Følgende fejl blev fundet under handlingen.
    * [16-01-2011 10:54:10] System.Deployment.Application.DeploymentDownloadException (Ukendt undertype)
        - Hentningen af http://www.***.dk/FirstTestSession.application mislykkedes.
        - Kilde: System.Deployment
        - Staksporing:
            ved System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)
            ved System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadAllFiles()
            ved System.Deployment.Application.FileDownloader.Download(SubscriptionState subState)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadManifestAsRawFile(Uri& sourceUri, String targetPath, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestDirect(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options, ServerInformation& serverInformation)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.FollowDeploymentProviderUri(SubscriptionStore subStore, AssemblyManifest& deployment, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
            ved System.Deployment.Application.DownloadManager.DownloadDeploymentManifestBypass(SubscriptionStore subStore, Uri& sourceUri, TempFile& tempFile, SubscriptionState& subState, IDownloadNotification notification, DownloadOptions options)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.PerformDeploymentActivation(Uri activationUri, Boolean isShortcut, String textualSubId, String deploymentProviderUrlFromExtension, BrowserSettings browserSettings, String& errorPageUrl)
            ved System.Deployment.Application.ApplicationActivator.ActivateDeploymentWorker(Object state)
        --- Indre undtagelse ---
        System.Net.WebException
        - Fjernserveren returnerede en fejl: (404) Ikke fundet.
        - Kilde: System
        - Staksporing:
            ved System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
            ved System.Deployment.Application.SystemNetDownloader.DownloadSingleFile(DownloadQueueItem next)

TRANSAKTIONSOPLYSNINGER FOR KOMPONENTLAGER
    Der er ingen tilgængelige transaktionsoplysninger.
Avatar billede Danishmo Nybegynder
15. februar 2011 - 14:01 #1
Fandt desværre aldrig en løsning, men valgte at lave et helt nyt projekt og kopiere klasserne derover i.

Lukker tråden.