Avatar billede nk905 Nybegynder
16. januar 2011 - 12:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Valg af mikrobølgeovn

Hej, allesammen!

Jeg skal til at købe en mikrobølgeovn og jeg er temmelig sikker på at valget står mellem:

1) OBH Nordica 7550 (1.000,-)

http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=779&ProductID=PROD227

og

2) Kenwood CJW25 (888,-)

http://www.obhnordica.dk/Default.aspx?ID=779&ProductID=PROD227

Hvilken ville I anbefale af de to? Eller måske en helt tredje som jeg bør overveje? Fordelen ved OBH-modellen er at den har en lidt større grill-effekt (1200 W) i forhold til Kenwood (1100W), til gengæld vejer Kenwood mindre (2kg). Jeg har ikke styr på hvor ny Kenwoods model er, men kan på pricerunners hjemmeside, at de to modeller begge er ret populære...

Håber I kan hjælpe!

Venlig hilsen

NK905
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2011 - 16:02 #1
Det er samme link du har postet 2 gange :)
Avatar billede nk905 Nybegynder
16. januar 2011 - 16:17 #2
Avatar billede nk905 Nybegynder
24. januar 2011 - 13:16 #3
Jeg endte med at tage Kenwood, nu må vi se om det var et klogt valg.

NK905
Avatar billede j-johansen Nybegynder
25. juli 2011 - 21:50 #4
Hej,

Jeg står selv i samme situation, og har også haft kig på Kenwood'en. Er du glad for den? Mener du det var et klogt valg? ;)

På forhånd tak :)
Avatar billede nk905 Nybegynder
25. juli 2011 - 22:10 #5
Hej!

Ja, jeg er meget tilfreds med den! Måske flere funktioner end jeg egentlig har brug for, men det er kun et plus, at mulighederne er der...Så ja, er en god investeringer efter  min mening, dog er den lidt stor (25L), så det kan man lige overveje om også passer til ens køkken...

venlig hilsen

NK
Avatar billede j-johansen Nybegynder
25. juli 2011 - 22:23 #6
Nice, så bliver det nok sådan en jeg napper også :)
Tusind tak fordi du svarede!
Avatar billede nk905 Nybegynder
26. juli 2011 - 10:56 #7
Så lidt, håber du bliver tilfreds med den også!