Avatar billede tao Nybegynder
05. januar 2000 - 16:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

adgang til Internet Service Manager fra NT Workstation

Jeg ønsker at kunne administrere Internet Service Managerne på mine web servere (WINNT 4.0 / IIS4) fra en lokal NT4 workstation.

Jeg har installeret MMC, men mangler at installere et snap-in til ISM - how to do that?

Jeg har forsøgt mig med Option Pack, men den kan kun installeres under NT Server.

På forhånd tak,

Thomas Hess
twh@neoideo.com

Avatar billede klas Juniormester
05. januar 2000 - 16:40 #1
hvad med at bruge VNC til at styre den?
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
05. januar 2000 - 17:27 #2
Der findes NT Option Pack til både NT Server, Workstation og Windows 95! Dog ved jeg ikke om udgaven til Workstation indeholder MMC...

Mvh
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
05. januar 2000 - 17:46 #3
Avatar billede sjensen Nybegynder
06. januar 2000 - 17:22 #4
Så vidt jeg husker ligger der i Resource Kit til hhv. NT Server og NT Workstation nogle muligheder for at kunne administrere forskellige dele af serveren fra en udvalgt arbejdsplads, herunder ISM.

Prøv at checke Resource Kit til serveren. Jeg mener at det er i denne at det du leder efter findes.

sjensen
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
14. januar 2000 - 00:20 #5
tao>> Hvordan går det? Fik NT Option Pack til at virke??

Mvh
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
01. marts 2000 - 18:03 #6
Skal dette spg. aldrig afsluttes ???