Avatar billede mjense173 Nybegynder
15. januar 2011 - 03:19 Der er 1 løsning

Outlook 2010, .Net 4.0, Aktivere/Deaktivere knapper i Ribbon fra kontekst.

Hvis man skifter fokus mellem 2 MailItems i Explore-inspectoren, vil man se at knapperne i Ribbon skifter afhængig af hvilken kontekst man står i.
Hvis man eksempelvis hopper til en Kattegori af mails, bliver "Reply" knappen disabled.

Hvordan kan jeg aktivere/deaktivere mit knapperne i mit Custom Ribbon afhængig af hvilken kontekst brugeren står i.

Jeg har også oprettet en FormRegion som gerne må snakke sammen med Ribbon, men det må lige virke senere.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
31. marts 2011 - 00:30 #1
Man skriver en:

Globals.ThisAddIn.Application.Inspectors.NewInspector += new Outlook.InspectorsEvents_NewInspectorEventHandler(Inspectors_NewInspector);

Samt:

private void Inspectors_NewInspector(Outlook.Inspector Inspector)
{
Her skrives koden som skal enable/disable knapper.
}