Avatar billede frem-ad Professor
14. januar 2011 - 16:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen der har en god film viden så hjælp

Hallo

Er der nogen der kender denne film "the world's most exciting police chase" har hørt den omtalt men kan ikke finde den ved hjælp af IMDb  så det er nok ikke den hel rigtige titel men hvis nogen der kender en film der passer lidt med den meget sigende tekst "the world's most exciting police chase"

Nu hvor vi var inde på film er der nogen der ved om der findes en hjemmeside hvor man kan indtaste en film tittel og så finder den nogle film titler der minder lidt om det samme på indholds siden (eks. du taster "smokey and the bandit" så kommer der nogle titler op f.eks. "The Cannonball Run") jeg ved det blev lavet en side hvor det var musik det handlede om.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2011 - 17:24 #1
Har du en ide om hvor gammel denne "film" skulle være?
Avatar billede Vandreren Novice
14. januar 2011 - 17:26 #2
Hvorfra har du den filmtitel?

»Here's where watching 'The World's Most Exciting Police Chases' pays off.« - En replik fra S.W.A.T. (2003)
Avatar billede frem-ad Professor
14. januar 2011 - 18:36 #3
Det var en fra venne kredsen der sendte mig en sms hvor han spurgte om jeg kendte den og jeg kan huske jeg har hørt titlen før for nogle år siden.
Og han skrev nok fordi jeg har set og hørt om en del film, så nej jeg ved ikke hvor gammel den er.
Avatar billede TvdB Nybegynder
14. januar 2011 - 20:48 #4
The Blues Brothers fra 1980
Avatar billede Alsord Nybegynder
15. januar 2011 - 10:34 #5
Titlen hentyder ikke til en film, men til en amerikansk serie, lidt ala Americas Funnyest Home Videos.
Avatar billede frem-ad Professor
16. januar 2011 - 16:45 #6
Det tyder ikke jeg kommer det videre
#4 udmærket bud det er jo ikke hoved indholdet.
#5 Det var en mulighed jeg ikke havde tænkt på men ved det ikke.

Ang. det med sammenligne film kom jeg om ved denne side  http://www.clerkdogs.com/compare det kan den.

TvdB og Alsord hvis i vil have point så smid svar
Avatar billede Alsord Nybegynder
16. januar 2011 - 19:34 #7
Fed side, den er i "Favorites"
BTW så fald jeg over den her side:
http://autos.aol.com/article/police-chase-videos/
Avatar billede frem-ad Professor
22. januar 2011 - 11:56 #8
TvdB kom ikke med et svar så Alsord får point selv
Avatar billede mitchai Nybegynder
06. september 2011 - 13:48 #9