Avatar billede The Real Yoda Juniormester
14. januar 2011 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Virtuel server remote deskto

Hej eksperter

jeg har opsat en virtuel server, kørende på en windows 2008 Rd Std.

Og kan også fint forbinde til remote desktop på den virtuelle server..

Mit spørgsmål er dog om det er muligt .. at lade en forbinde til en remote desktop, hvor han kan se den virtuelle maskine genstarte også .. altså hvor han kan se "bios" om man vil, på den virtuelle.. UDEN at han har adgang som sådan til den windows 2008 STD som den virtuelle kører på ?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
21. januar 2011 - 08:49 #1
smider gerne flere point på her for et svar ? ..
Avatar billede NukeDK Nybegynder
12. marts 2011 - 15:00 #2
Hvis du ikke skulle have fundet svaret, så kan det ikke lade sig gøre...
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. marts 2011 - 21:14 #3
Synes det virker helt vildt underligt at de ikke har lavet denne mulighed fra microsoft..
Avatar billede NukeDK Nybegynder
13. marts 2011 - 11:58 #4
Ja men mon ikke der er en anden løsning ude i den store verden ;0)