Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 11:42 Der er 14 kommentarer

HJÆLP

Jeg har problemer med at komme på sikre sider på min IE8

Har prøvet alverdens ting og fået hjælp fra forskellige steder inkl. microsoft´s hjemmeside men intet virker :-(

Er der nogen der kan hjælpe mig??

Jeg har installeret Parallels Desktop 6 på min Mac og køre i Windows 7.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 16:22 #1
Du får 100 point herfra for det bedste emne HJÆLP. Så er det rigtig let for os andre at gætte, hvad du ønsker hjælp til ;-)
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 16:30 #2
Har da beskrevet det i min tekst :-)
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 17:05 #3
Jeg kan i første omgang, når jeg ser en oversigt over alle tråde, kun se dit emne!! Dette er generelt for alle fora. Forestil dig alle emner hed HJÆLP !! Så ville jeg se 40.000 tråde, der alle hed det samme. Sagen er, at vi gider ikke klikke et emne, der ikke siger særlig meget, gør du ?

Dette er ment for at du kan lære noget, ikke som en personlig kritik af dig
Michael
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 17:13 #4
Jeg siger tak - er ny her så det er rart folk kan lære en noget ;-)

Men grunden til jeg skrev hjælp er fordi jeg virkelig har brug for hjælp!!

Kan ikke komme på sikre sider via IE8, så kan ikke komme på den side mit arbejde bruger.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 17:17 #5
ok, nu kører jeg PC windows 7, men hvorfor kører du med IE på en Mac? Mac brugere plejer da at køre med Safari.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 17:18 #6
det ville hjælpe, hvis du beskrev, hvad der sker eller hvilken fejlmeddelelse du får, så kan vi andre google det og måske hjælpe dig på denne måde
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 17:40 #7
Det er fordi mit arbejdes https kun kan køre på IE, den eneste årsag til at jeg valgte at købe Windows til.

Ellers køre jeg Safari eller Firefox.

Problemet er at du ikke kan google det.

Sikkerheden på vores system er så skrapt.

Jeg har prøvet alverdens dll. koder, slette SSL, vælge at have tillid til siden, sat hak i alle SSL og HTTP felterne under avanceret intet virker.
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 17:50 #8
Nu skriver jeg lige lidt ironisk: Hvad med at finde et nyt arbejde, siden de bruger et system, der kun kan bruge IE. Det skulle vel ikke være Microsoft?
Spøg til side ..
1) har du problem, når du skal logge på, korrekt?
2) hvis ja, hvad er fejlmeddelelsen?
Avatar billede Michael_Maardt Nybegynder
14. januar 2011 - 17:52 #9
14. januar 2011 - 17:56 #10
<NAB>: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over... Bare til en anden gang...
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 18:04 #11
Det ville jeg være meget ked af :-)

Når jeg har logget på med min kode siger den at siden ikke kan vises og jeg skal kontakte en fra koncernen - det har jeg gjort og det fungere heller ikke.

Har prøvet Microsoft support det hjælper ikke!!
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 18:04 #12
Hvordan gør man så??
14. januar 2011 - 18:16 #13
HAR det virket før på samme opstilling ?

Læs og måske forstår #10 !
Avatar billede NAB Nybegynder
14. januar 2011 - 18:35 #14
#10??

Nej for har lige fået min Mac