Avatar billede fiberflux Praktikant
13. januar 2011 - 16:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med ændret formatering

Hej med jer,

Jeg har et problem med en stor del af mine Excel filer, der når jeg åbner dem, har fået en anden formatering end dengang jeg gemte dem.
Problemet er at rækkerne har fået en anden højde, således at arkene ikke længere fylder hele A4 siden, som de oprindeligt gjorde.
Er der nogen der har en ide om hvad der er gået galt. Det forholder sig ens på både min og konens PC. Jeg kører Office 2003 og hun kører Office 2007.
Ser frem til at læse jeres kloge ord.
Hilsen Fiberflux
Avatar billede newbieatphp Nybegynder
13. januar 2011 - 16:50 #1
Det skyldes ikke, at der er tilsluttet en anden printer?
Avatar billede fiberflux Praktikant
13. januar 2011 - 21:21 #2
Nej - der er øjensynligt ikke printeren, eftersom jeg bruger PDF og konen bruger ink-jet printer.
Andre gode forslag.