Avatar billede cykleren Nybegynder
12. januar 2011 - 19:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

NAS og TV

Hej. Jeg har en Netgear Stora(ms2110) og et Sony(kdl46hx800) tv. Begge er DLNA. Jeg har lavet et echo af mine musikfiler (itunes) via SyncToy2,1. Når jeg ser filerne via pc applikation er de allesammen på nas'en. Men når jeg tilgår nas'en fra tv'et kan jeg ikke se alle filerne! Jeg har surfet rundt, men kan ikke finde at svar. Jeg har flere gange lagt filerne over på nas'en, uden hjælp. PC kører windows7.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
13. januar 2011 - 08:31 #1
Jeg havde samme problem, men mit SONY fjernsyn forventede at der var tre delte mapper på NAS'en

music, pictures og video

Og de skulle være delt med de navne for at mit fjernsyn kunne finde det..
Avatar billede cykleren Nybegynder
13. januar 2011 - 10:43 #2
Mit tv kan godt se Videos, Photos, Music og det svarer mtil de mapper som stora nas'en også bruger under det de kalder Family. Men problemer er at tv'et kun viser nogle af filerne!
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
13. januar 2011 - 11:39 #3
Så kunne jeg forestille mig at det har noget at gøre med at fjernsynet ikke viser de filer, som det ikke kan afspille.

Det ville jo gi god mening..

har ikke selv rodet så meget med det .. men ved da at det ikke kan mkv osv..
Avatar billede cykleren Nybegynder
26. februar 2011 - 21:56 #4
ingen løsning desværre. DLNA virker ikke optimalt desværre.